18.02.1719:53 Uhr Singles Package 18.02.2017 Pop256 kbit/s 0 / 08.858 Hits VID P2P DDL 0 Kommentare | MacOSX 10.7 Lion x86 x64 2012 | J Balvin feat. Eleni Foureira

Skam 1. sezon 7. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 1. sezon 7. bölüm Tenker alltid det er meg det er noe galt med
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @@yağmur (Misafir)

    ya eva şu kaştan ayrılıp chrisle çıksın artık abi çocuk çok yakışıklı

  2. @#EvaKaşdan ayrıl mk (Misafir)

    mk şu eva kâşdan ayrilsin

  3. @Sena (Misafir)

    Olum Eva şu kaş çocuktan ne zaman ayrılacak ya başından beri sevmiyorum şunu

  4. @kardelen (Misafir)

    bi anda annem odaya girip yanlış anlayacak diye korkuyorum yiyişmeyin bi aq

  5. @ben (Misafir)

    Yürü be noorammm

  6. @Sude naz dağlı (Misafir)

    Sonu efsaneydi

  7. @Negehir (Misafir)

    Sonu çok iyiydi ya. Ama cidden her dakika başı yiyişiyorlar yeter.

  8. @Adrena (Misafir)

    Sonu bombaydı kesinlikle izleyin

  9. @littlebodybigheart (Misafir)

    Bıktım ben şunların her gördüğü yerde sevişmesinden amk kusucam

  10. @Lavin (Misafir)

    Tanrım bu bölüm harikaydı dayak sahnesi mükemmel ama bitaz kan fena olmazdi

  11. @Emina (Misafir)

    Bölüm güzeldi başından beri Noora için izliyordum hakkını verdi ve Eva da hak etti dayağı

  12. @Mo Chuisle;

    Sonu harikaydı :D

  13. @Emir t. (Misafir)

    Norveçte okumak vardı be

  14. @yuruyenananas (Misafir)

    SON EFSANE YA SJSJENDKSNDKEJDKENDİEİCKC

  15. @Ucankarpuz (Misafir)

    Nasil vurdu lan oyle wknxixnsksjskwnwksjs

  16. @Vulpine (Misafir)

    Finali efsane akwmskwcm

  17. @Pembefitamin (Misafir)

    Sonu olaydı djdnndfk

Skam 1. sezon 7. bölüm izle,Skam 1. sezon 7. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×