January 2013 (115) | Emmanuel Curtil | Natalie Alyn Lind Hot And Sexy

Skam 1. sezon 11. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 1. sezon 11. bölüm Et jævlig dumt valg
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @powerpoff;

    Isak, vay be

  2. @itme;

    başından beri gay niye şaşırdınız ki hefıjok ve eva ve yunas sevişerek mi ayrıldılar yani

  3. @Gay (Misafir)

    I WANT TO TAKE U TO A GAY BAAAAR gece gece gülesim yoktu diziyi de isak için izliyorum zaten MSIMJSJMOSJMSOUKOSMIJSMSIJ mutluyum, devam edelim.

  4. @LebronJames (Misafir)

    Dizi çok iyi gidiyor

  5. @Filmkolik (Misafir)

    Cok iyi gidiyo olay soyle her sezonda birisinin ask hayatini anlatiyo
    Bu sezon eva 2. Sezon noora 3. Sezon isak 4. Sezonda su musluman kiz sezonlarin fragmanlarini izleyin

  6. @@deadpool (Misafir)

    aga be isak ne yaptın bee bende evayı seviyor sandım

  7. @Ata (Misafir)

    Çok güzel en güzeli 3. Sezon devam edin 2de guzel ayh keske unutsamda bastan izleseem

  8. @Adrena (Misafir)

    Millet İsak, Jonas ile değil Even ile yiyişecek

  9. @GAYBAR (Misafir)

    I WANNA TAKE YOU TO A GAY BAAAAAAAAAR IAODNHADNHIOADN ÇILDIRDIM MÜZİK GİRİNCE

  10. @DarknessMyOldFriend (Misafir)

    Isaaaaaak ya çok tatlısın ama jonasla olcak iş mi bu :d Umarım başkasında bulursun mutluluğu :)

  11. @Lahmacununiçindekikıl (Misafir)

    34 dakika nasıl geçti anlamadım su gibi aktı gitti.
    Veee Vilda süzme salaksın.

  12. @Selin (Misafir)

    Jonas da ne buluyon ya git baskasiyla cik sonucda okadar cok sevmiyosun dimi vede vilde cok mal ya

  13. @@harameyn (Misafir)

    ISAK ❤️ JONAS

  14. @dedekorur;

    zaman, hafta sonu magazin programı izler gibi,su gibi geçti.

  15. @diziizlerim;

    Isak hayallerimi yıktın yavrum be

  16. @yürüyenbisiklet (Misafir)

    bune abi meraktan izledim gerisi koyuverdi

  17. @yaktinbenichriss (Misafir)

    Amk isak sen ne ettun lann vay anasiniii

  18. @Isak (Misafir)

    Isak reyiz naptın yaw

  19. @Mo Chuisle;

    Şu doktorla geçen diyaloglar beni bitirdi yaa asdknjasljfsdjkhf

  20. @Goci (Misafir)

    Koptum yaprak

  21. @Yaprak (Misafir)

    Allahını seven biri şu jonahın kaşlarını alsın

  22. @Alilersi (Misafir)

    Hahahahaha ulan kahkaha attım süper son ne jonasmış harbiden tipsiz amk da

  23. @Yazel (Misafir)

    Sonunda haykırdım

  24. @Emmmreee22ee (Misafir)

    Ya bu jonas tan kurtulamadık tek kaş sokuk

  25. @William❤️Noora (Misafir)

    William bence piçlik yapmıcak (noora’ya) inşallahhhh❤️ Chris de piçlik yapmasa...

  26. @Grindelwald (Misafir)

    Şu batı dizilerinin sürekli bir eşcinselliğe vurmaları beni deli ediyor.

  27. @asjkfşömbçöqx (Misafir)

    Ya niye noora ve William üzerinde daha çok durmuyorlar aq jonası ve evasından bize ne başrol noora olmalıydı

  28. @2vejgwjqgq (Misafir)

    Ahahahahhahaha beklenmedik haraket uyumlu soon

  29. @xxozgexx (Misafir)

    ne jonas mış beee chrisi sevsin bi artık yeminle bıktık şu tek kaştan ya

  30. @MAYLAKE (Misafir)

    YAPMA ISAK NE OLUR BEBEQİM YA BU YAPILIRMI ühühühühüh

  31. @dzeerdesert;

    isak reis yakıştımı sana be ahahhaha

  32. @Mervemsi (Misafir)

    Bunlar nasıl 16 yaşında yaa

  33. neden makyajsızken daha güzeller çdösçsdöç

  34. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@gelmeyecek (Misafir)

    Gay olduğunu tahmın etmiştim

Skam 1. sezon 11. bölüm izle,Skam 1. sezon 11. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×