Nicky, Ricky, Dicky Dawn | Barbie & Her Sisters In The Great Puppy Adventure | Cape Town
The Flash Üye Girişi Yaparak
Favorilerinize Ekleyebilirsiniz

The Flash

2014 Aksiyon, Macera, Dram 43 ABD Yönetmen: Dermott Downs, Ralph Hemecker, Jesse Warn IMDb: 8,0


Geçmişinde büyük bir trajedi yaşamış Barry Allen, Central City Polis Birimi’nde çalışan ve suçluların arkalarında bıraktıkları ipuçlarını toplayan bir adli laboratuvar asistanıdır. Talihsiz bir yıldırım kazası yaşamasının ardından süper hız gücüne sahip olan Barry, Flash kimliğine bürünür ve kötü adamları adalete teslim etmeyi kendine görev edinir!

İzlediğiniz dizileri belirlemek için
üye girişi yapın.
1.Sezon
23 Bölüm
2.Sezon
23 Bölüm
3.Sezon
23 Bölüm
4.Sezon
23 Bölüm

Dizi hakkında ne dediler?

  1. @KingHayran;

    Dizi çok güzel.

  2. @Gökay (Misafir)

    Ulan sevmiyorsaniz izlemeyin ya ne elestiriyonuz bos konusmayin

  3. @denizdedeniz (Misafir)

    @baytar429 super yorum yapmışsın ağzına sağlık. filmin adı flash değil help me barry olmalıymış..:-))

  4. @samet (Misafir)

    18 e kadar izledim 1 bölüm daha ekleseniz ne olcak şerefszler 4.sezon mükemmel

  5. @Mustafa (Misafir)

    Tatil yapmaktan film çekemiyor artık şerefsizler. Böyle filmin ...

  6. @Ofau100TR (Misafir)

    bu ney ya 1 ay bekledik tamam dedik 1 hafta bekledik yine tamam dedik ama yeter ya 2 haftadır yok bırakıcam bu diziyi içine ettiler

  7. @kemalll (Misafir)

    Amerika da okullarda spring break tatili oldugu icin dolayisiylada onlarda tatile giriyorlar.

  8. @ElYsiON (Misafir)

    Bu ne ya resmen sevdiğim diziyi izleyemiyorum zaten cok az bölümü var bide bir bölüm sonra yine tatile giriyolar. Artık izlemekten vazgececegim yaa.

  9. @Mayk39 (Misafir)

    10 nisanda yayinlancakmis yeni bolum yine bir tatil var herhalde..

  10. @EmirGur (Misafir)

    17.bölüm ne zaman gelecek

  11. @dia (Misafir)

    Ağzına sıçtılar ama artık eskiden sezonun yarısında ara veriyolardı anlıyoruz.Bu sezon her iki bölümden sonra 1 ay ara veriyolar boku çıktı iyice.

  12. @Mahsun (Misafir)

    Super be

  13. @(August heart) (Misafir)

    Savitarla future flashı karıştırmışlar böyle şeyler yaptılarsa adam akıllı GodSpeed(August heart) göremicez bundan kesin eminim CW resmen baya mahvetmiş

  14. @türkçedublaj (Misafir)

    turkce dublajlar yokmi bu flashta

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @@Scolf (Misafir)

    Savitarla future flashı karıştırmışlar böyle şeyler yaptılarsa adam akıllı GodSpeed(August heart) göremicez bundan kesin eminim CW resmen baya mahvetmiş

  16. @@Scolf (Misafir)

    Çizgi roman dışı olmuş iyicene savitarla future flashı karıştırmışlar resmen bide CW da karakterleri mahvetmişler doğru değilmi?

  17. @arda marvel uzmanı (Misafir)

    14. bölüm gelmeyecek bir bayram yüzünden haftaya gelecek

  18. @Ulan (Misafir)

    bunların gelmişini de geçmişinide her iki bölümde bir iki üç bir ay ara yapmalarına çıldırıyorum

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @taylan (Misafir)

    27 şubat geliş tarihi iyide zaten yeni aradan geldiler hemen bu ara neden onu anlamadım

  20. @hagan (Misafir)

    14????

  21. @Adnan (Misafir)

    14 bolum nerede?

  22. @Hboran (Misafir)

    13. Bölüm ne zaman gelecek

  23. @baytar429;

    Yemin ederim ki şu Iris yüzünden diziyi bırakmam ramak kaldı artık. Kadının hiçbir vasfı yok ve tüm dizi onun etrafında dönüyormuş gibi gösteriliyor. Kimse bana ekibi bir arada tutan koordine parça motivasyon yapıyor demesin. Şuana kadar sorundan başka hiçbir şey yapmadı. Barry beni kurtar Barry yardım et Barry evlenelim Barry beni nikahla Barry ped'im bitti bana ped al... yeter lan kadın. Adam senin yüzünden zaman çizgisinin içine etti daha ne söyleniyorsun anasını kurtarmadı seni kurtardı yelloz.

  24. İyice saçma sapan oldu bunuda iyice şaaptılar bırakıyorum.

  25. 12. bölüm neden gelmedi?

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @alchemy;

    Eger boyle kahramanlık dızısı dıyorsan var. Hız olarak dıyorsan bn bılmıyorum. Kahramanlık dızılerı arrow, supergirl, legends of tomorrow ve bıde fılm wonder women

  27. @hanry (Misafir)

    reeis 4.sezon 11.bölüm alt yazı yok altyazısız bi el atarsan sevinirim

  28. @akif (Misafir)

    arkadaşlar flaş a benzer başka bir dizi varmi varsa adı ne söylermisiniz lütfen

  29. @Semtman;

    11. Bolum sali gelcek insallah

  30. @Ceyda (Misafir)

    Nerede kaldı 10. bölüm

  31. @eren (Misafir)

    hala çıkmadı

  32. @12342567 (Misafir)

    flash 17ocak da gelecek
    amerikada 16

  33. @Mshemtnsw (Misafir)

    Arkadaşlar 4. Sezon 10. Bölüm 16 ocak 2018 de gelecek

  34. @aboov (Misafir)

    ya 4/10 bölüm nerde ya flash mı öldü yediler mi flashı niye yayınlanmıyor!?!?!?!?

  35. @Mclskn1905;

    Yeni bölüm 16 Ocak.. Fragmanda öyle yazıyor.

  36. @hasem (Misafir)

    Noele girdi elemanlar

  37. @nihadgold;

    13 Aralıkta paylaşılmalıydı noldu acaba?

  38. @nimthoron (Misafir)

    Yeni bölüm 16 ocak deniyor :(

  39. @Ofau100;

    10. bölüüm nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

  40. @yyyusufff (Misafir)

    reis 10. bölüm nerde

  41. @bars (Misafir)

    10. bölüm ????

  42. @Haha (Misafir)

    Yeni bölüm ne zaman gelecek

  43. @Yeni bölüm avcısı (Misafir)

    Yeni bölüm nerde aw

  44. @TemelReis;

    hani yeni bolum gelmedi

  45. @Flash (Misafir)

    Niye flash sezon 4 bolum 10 cikmadiii!!!!!!!!

  46. @Mustiyy (Misafir)

    Çarşamba günü çıkıyor

  47. @Bahrican süslü (Misafir)

    Yeni bölüm hangi gün çıkıyor

  48. @hasannas (Misafir)

    4.ncü sezonun ilk filmi gelmiş abi süper ya

  49. @Belieber (Misafir)

    Ya bugun 11 ekim 4. Sezon neden yok

  50. @salihcan;

    ayın 10 u dedini yeni bölüm gelmedi

  51. hadi artık ekime geldik ne zaman başlicak

  52. @salihcan;

    6 gün kaldı

  53. Eh

  54. @belieber;

    abi manyak bi dizi ya günde 5-6 bölüm izliodum ve bitti

  55. @Santorin;

    efsane dizi 3. sezon 23. bölüm en iyisiydi

  56. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @baran (Misafir)

    savitar barry çıkıyo

  57. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Berkay (Misafir)

    Simdi bu barry iris olduren savitari yenmeye çalışıyor ardından 4 sene sonra bunu speedforceye hapsediyor ya peki bunu 4 sene sonra hapsediyorsa bu kıd flash savitari nasıl 2017 o hapisten çıkmasına yardım ediyor

  58. @elazyda;

    Ya anlatılmaz izlenir izlenir!!! Sakın düşünme ve izlemeye başla!

  59. @ahmetberkek;

    Mükemmel bir dizi

  60. @RewRunner;

    neden her bölüm gecikmeli yayınlanıyor acaba

  61. @FELIX45;

    smallville dizisiyle bu dizinin alakası nedir 10.sezon 20 bölümlerden bahsediyorlar?

  62. @fatik;

    ulan bu kadar güzel bir dizi olamaz ama artık şu diziye güzel bir kız gelsin her dizide bir kıza aşık oluyorum bu dizide kimseye olamadım zaten iris kadar itici bir tip görmedim dizinin tek eksiği güzel bir kız..

  63. @Rainexis;

    Uzun süredir gördüğüm en iyi dizi .

  64. @selin19;

    arowu izlemeden bu diziye başlanabilirmi sizce

  65. @uhamzacebi;

    harika dizi

  66. @AllisonMccall;

    bu gün Grant Gustin(Barry) in doğum günü

  67. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @jiladna;

    çizgi romandan en fazla bu kadar çıkılır herhalde... (1x9 için) çizgi romanı okuyan bilen kişiler her bölümde sürekli nasıl demekten bıkmıştır herhalde ama...
    (bu noktadan sonra bu bölümle ilgili ve olası gelecek bölümlerle ilgili ağır spoiler verebilicek uzun bir yazı vardır)

    1x9 da son sahne de eddie nin kötü adam çıkması gerekirken harrison wells e yöneldiler.
    tamam en başında belirgin bir şekilde ortaydı ama ters köşe yaparlar sanıyordum.
    sonra eddie ye yöneldiler (ki çizgi romanda aslında o) ama aynı anda tüm şüphelileri bir araya getirdiler kötü adamla.
    ee ? son sahne ne peki ? sarılı adam dediğimiz kişi gelecekten geliyorsa ya da wells ise adamı niye döndü?
    hadi değilse aslında eddie ise o zaman son sahnede wells nasıl sarılının sesinden konuştu.
    ayrı bir konuda flash in gelecekte içine kıyafetini sakladığı o yüzük neden wells de -_-
    onbeşbin soru ile ha? diye kaldım bölüm sonunda.
    kritik yerleri tekrar izleyip yorumlamaya çalıştım ama yok çizgi romanla eş olmuyor olmasa da olmuyor..
    bu noktaya kadar okuyan bir insan evladı varsa her türlü tahmini bilmek isterim

  68. @Hepsen;

    Bu dizide bizim michael scofield mi oynuyor ? Yoksa konuk oyuncu olarak 1 2 bölüm oynayıp çıktı mı izleyen birisi cevap verirse sevinirim.

  69. @piçukuella;

    yeni bölüm ne zaman?

  70. @Ece_Nefesgldi;

    sheldon cooper ın kahramanı :D

  71. @M.A;

    baslasada izlesek.

  72. @faust969;

    yeni bölümü ne zaman gelicek ?

  73. @LRAGE;

    dizi çok güzel

  74. @ensarbey01;

    yeni bölüm ne zaman gelecek

  75. @ensarbey01;

    bu dizi bi arika

  76. @kodbaki;

    ha buldum harison weels gelecekteki flash ve geçmise dönmüşş

  77. @kodbaki;

    gençler bu star şirketindeki tekerlekli sandelyeli adma varya ismini hatırlamıyorum. o flash. ileriden gelmiş yaşlı flash

  78. @mertsouk;

    Vasat

  79. @baydizikurdu;

    harika bir dizi arrow la birlikte devam ederse daha güzel olacak

  80. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mykenshi;

    2.bölümü ne zaman werilecek ?

  81. @Ayfer_Karadag;

    Arrow'a ben yeni başladım ama bu dizinin arrow'la alakası ne?

  82. @Ahmtt;

    DC nin üstün başarılarından biri daha

  83. @redarrow;

    hangi günler çıkıyo acaba ?

  84. @Uriels;

    abi sonunda artık geldi ya arrowda da görmemiz mümkn zatı muhteremi

×